Cramo arvioi mahdollista ostotarjousta Cramon kaikista liikkeeseenlasketuista osakkeista

Cramo Oyj     Sisäpiiritieto 5.11.2019 klo 17.00 (EET)

Cramo Oyj ("Cramo") ilmoittaa, että se on vastaanottanut kiinnostuksenosoituksia koskien mahdollista vapaaehtoista käteisostotarjousta kaikista Cramon liikkeeseenlaskemista osakkeista ("Mahdollinen Ostotarjous"). Cramo arvioi tällä hetkellä strategisia vaihtoehtojaan.

Cramo on tällä hetkellä pitkälle edenneissä neuvotteluissa Mahdollista Ostotarjousta koskien. Jos Mahdollista Ostotarjousta koskevat neuvottelut onnistuvat, Cramo odottaa, että vapaaehtoinen käteisostotarjous kaikista Cramon liikkeeseenlaskemista osakkeista tehtäisiin 13,25 euron tarjousvastikkeella. Mahdollinen Ostotarjous olisi ehdollinen tavanomaisille ehdoille, mukaanlukien vaadituille viranomaishyväksynnöille. Cramon käsityksen mukaan mahdollisella tarjouksentekijällä olisi tarjouksen julkistamisen hetkellä Mahdollisen Ostotarjouksen edellyttämät riittävät taloudelliset edellytykset.

Cramo painottaa, että Mahdollista Ostotarjousta koskevien prosessien lopputuloksesta tai Mahdollisen Ostotarjouksen ehdoista ei ole varmuutta. Cramo julkistaa lisätietoja mahdollisuuksien mukaan.

Leif Gustafsson, toimitusjohtaja, puh: 010 661 10, sähköposti: leif.gustafsson@cramo.com
Aku Rumpunen, talous- ja rahoitusjohtaja, puh: 040 556 3546, sähköposti: aku.rumpunen@cramo.com

Cramo on yksi Euroopan johtavista kone- ja laitevuokrauspalveluyrityksistä, jonka liikevaihto oli 632 miljoonaa euroa vuonna 2018. Cramon noin 300 toimipistettä 11 markkina-alueella palvelee noin 150 000 asiakasta täyden valikoiman kone- ja laitevuokrauspalveluilla. Cramolla on vankka markkina-asema kaikilla avainmarkkinoilla sekä vahva fokus vaativimpiin asiakkaisiin korjaus- ja uudisrakentamisen, teollisuuden sekä julkisen sektorin markkinoilla. Cramo (CRA1V) on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.