Cramon pääomamarkkinapäivä 12.9.2019

Cramo Oyj  Sijoittajauutinen 12.8.2019 klo 14.00

Cramon pääomamarkkinapäivä 12.9.2019

Cramo Oyj kutsuu institutionaaliset sijoittajat, analyytikot ja median edustajat Tukholmassa järjestettävään pääomamarkkinapäivään torstaina 12.9.2019.

Päivän tarkoituksena on esitellä Cramo-konsernin uusi strategia sekä taloudelliset tavoitteet ja kuinka yhtiö varmistaa kannattavan kasvun jatkossa. Päivä alkaa vierailulla Breddenin toimipisteelle, jonka jälkeen on lounas ja esitysosuus, jossa puhujina toimitusjohtaja Leif Gustafsson, talous- ja rahoitusjohtaja Aku Rumpunen sekä muita Cramo-konsernin johtoryhmän jäseniä.

Aika (CEST)Alustava ohjelma

10:00-11:00Vierailu Breddenin toimipisteelle
Osoite: Bergkällavägen 25, 192 79 Sollentuna

Kuljetus on järjestetty Arlandan lentokentältä Tukholmasta Breddenin toimipisteelle. Vierailun jälkeen toimipisteeltä on kuljetus kokouspaikalle.

11:45-12:30Lounas
Paikka: Spårvagnshallarna
Osoite: Birger Jarlsgatan 57A, 113 81 Tukholma

12:30-16:00Esitysosuus
Paikka: Spårvagnshallarna
Kokoustila: Spårvagnen
Osoite: Birger Jarlsgatan 57A, 113 81 Tukholma

Tarkemmat tiedot sekä yksityiskohtainen ohjelma julkistetaan Cramon verkkosivuilla www.cramogroup.com ja lähetetään ilmoittautuneille elokuun lopulla.

Tapahtuman tallenne sekä esitysmateriaalit ovat saatavilla Cramon verkkosivuilla tapahtuman jälkeen. Kaikki esitykset ja materiaalit ovat englanniksi.

Ilmoittautuminen:

Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan torstaihin 5.9.2019 mennessä alla olevalla ilmoittautumislomakkeella.

Ilmoittautumislomake (englanniksi)

Sijoittajat: Merja Naumanen, IR-tiedottaja,
merja.naumanen@cramo.com, puh: 010 661 1211

Media: Sohana Josefsson, johtaja, markkinointi ja viestintä,
sohana.josefsson@cramo.com, puh: +46 70 508 9909

Tärkeimmät tiedotusvälineet

Cramo on yksi Euroopan johtavista kone- ja laitevuokrauspalveluyrityksistä, jonka liikevaihto oli 632 miljoonaa euroa vuonna 2018. Cramon noin 300 toimipistettä 11 markkina-alueella palvelee noin 150 000 asiakasta täyden valikoiman kone- ja laitevuokrauspalveluilla. Cramolla on vankka markkina-asema kaikilla avainmarkkinoilla sekä vahva fokus vaativimpiin asiakkaisiin korjaus- ja uudisrakentamisen, teollisuuden sekä julkisen sektorin markkinoilla. Cramo (CRA1V) on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Lue lisää: www.cramogroup.com, www.twitter.com/cramogroup