KORJAUS: Cramo Oyj järjestää pääomamarkkinapäivän ennen Siirtokelpoiset tilat (Adapteo) -liiketoiminnan eriyttämistä osittaisjakautumisella

Cramo Oyj    Lehdistötiedote 13.5.2019, 13.30

Aiemmin tänään julkaistussa pääomamarkkinamarkkinapäivää koskevassa lehdistötiedotteessa oli virheellinen ilmoittautumislinkki. Tilaisuuteen voi ilmoittautua tästä linkistä (https://app.emarketeer.com/ext/form/entry.php?m=295955a37636b275ed80f8740c482654fa31d96&Origin=Direct).

Philip Isell Lind af Hageby, toimitusjohtaja, Adapteo (osittaisjakautumisen toteuduttua), puh: +46 73 022 19 36, email: philip.isell@adapteo.com
Timo Pirskanen, talousjohtaja, Adapteo (osittaisjakautumisen toteuduttua), puh: +46 73 022 19 36, email: timo.pirskanen@adapteo.com
Aku Rumpunen, talous- ja rahoitusjohtaja, puh: +358 40 556 3546, email: aku.rumpunen@cramo.com

Cramo on Euroopan toiseksi suurin vuokrausalan yritys, joka on erikoistunut kone- ja laitevuokraukseen, vuokraukseen liittyviin palveluihin sekä siirtokelpoisten tilojen vuokraukseen. Cramo toimii 14 maassa ja sillä on noin 300 toimipistettä. Cramolla on noin 2 700 työntekijää, ja vuonna 2018 konsernin liikevaihto oli 780 miljoonaa euroa. Cramo (CRA1V) on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.