Cramo julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen 8.2.2019 klo 9.00

Cramo Oyj
1.2.2019 klo 9.00

Cramo julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen 8.2.2019 klo 9.00

Cramo Oyj julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa perjantaina 8.2.2019 klo 9.00. Tulostiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.cramogroup.com.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille järjestetään perjantaina 8.2.2019 klo 11.00 Kämp Kansallissalissa, osoitteessa Aleksanterinkatu 44 A, 2. krs., Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen.

Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa: www.cramogroup.com. Tilaisuuden aikana voi esittää kysymyksiä.

Taltiointi tilaisuudesta on saatavilla Cramon internet-sivuilla myöhemmin samana päivänä.

Mattias Rådström, johtaja, viestintä, markkinointi ja sijoittajasuhteet, puh: +46 70 868 7045
Aku Rumpunen, talous- ja rahoitusjohtaja, puh: 040 556 3546

Cramo on Euroopan toiseksi suurin vuokrausalan yritys, joka on erikoistunut kone- ja laitevuokraukseen, vuokraukseen liittyviin palveluihin sekä siirtokelpoisten tilojen vuokraukseen. Cramo toimii 14 maassa ja sillä on noin 300 toimipistettä. Cramolla on noin 2 500 työntekijää, ja vuonna 2017 konsernin liikevaihto oli 729,5 miljoonaa euroa. Cramo (CRA1V) on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Lisätietoja: www.cramogroup.com , www.twitter.com/cramogroup