Cramon hallitus tähtää Siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan (Cramo Adapteo) eriyttämiseen osittaisjakautumisella

Cramo Oyj          Pörssitiedote  19.12.2018, klo 22.00

Cramon hallitus on saanut päätökseen yhtiön Siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan strategisten vaihtoehtojen arvioinnin osakkeenomistaja-arvon kasvattamiseksi.

Arviointiprosessin lopputuloksena Cramon hallitus tähtää yhtiön Siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan eriyttämiseen osittaisjakautumisella. Osittaisjakautuminen ja Cramo Adapteon listautuminen on tarkoitus toteuttaa vuoden 2019 puolivälissä.

Leif Gustafsson, toimitusjohtaja, puh: +46 70 691 2550, email: leif.gustafsson@cramo.com
Aku Rumpunen, talous- ja rahoitusjohtaja, puh: +358 10 661 10, +358 40 556 3546, email: aku.rumpunen@cramo.com
Mattias Rådström, johtaja, viestintä, markkinointi ja sijoittajasuhteet, puh: +46 70 868 7045, email: mattias.radstrom@cramo.com

Cramo on Euroopan toiseksi suurin vuokrausalan yritys, joka on erikoistunut kone- ja laitevuokraukseen, vuokraukseen liittyviin palveluihin sekä siirtokelpoisten tilojen vuokraukseen. Cramo toimii 14 maassa ja sillä on noin 300 toimipistettä. Cramolla on noin 2 500 työntekijää, ja vuonna 2017 konsernin liikevaihto oli 729,5 miljoonaa euroa. Cramo on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Cramo Adapteo on Cramon siirtokelpoisten tilojen liiketoiminnan alabrändi.