Kotipizza Group Oyj: Kotipizza Group Oyj:n taloustiedottaminen ja yhtiökokous

Pörssitiedote 22.12.2017, klo 9.00 (EET)
Kotipizza Group Oyj:n taloustiedottaminen ja yhtiökokous

Kotipizza Group Oyj julkaisee tulevat taloudelliset tiedotteet seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote 2017-18: keskiviikkona 21.3.2018 klo 9.00
Tilinpäätös 2017-18: tiistaina 24.4.2018 klo 9.00
Osavuosikatsaus Q1 (helmikuu-huhtikuu 2018): keskiviikkona 20.6.2018 klo 9.00
Puolivuosikatsaus (helmikuu-heinäkuu 2018): keskiviikkona 26.9.2018 klo 9.00
Osavuosikatsaus Q3 (elokuu-lokakuu 2018): keskiviikkona 19.12.2018 klo 9.00
Tilinpäätöstiedote 2018-19: keskiviikkona 20.3.2019 klo 9.00

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 16.5.2018. Yhtiön hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhemmin. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia varsinaisen yhtiökokouksen 2018 käsiteltäväksi tulee toimittaa 29.3.2018 mennessä kirjallisesti osoitteeseen Kotipizza Group Oyj, Hallitus, Hermannin rantatie 2 B, 00580 Helsinki.

Tommi Tervanen, Toimitusjohtaja

Lisätietoja antavat:

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2016 lopussa 257 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2016 oli 89,9 miljoonaa euroa. Kotipizza-ketju on osa Kotipizza Groupia, johon kuuluvat lisäksi hankinta- ja logistiikkayritys Helsinki Foodstock Oy ja vuonna 2015 avattua meksikolaistyyppistä ravintolaketjua operoiva Chalupa Oy sekä Social Burgerjoint-ravintolaa ja Social Food -ruokarekkaa operoiva Day After Day Oy.
Tilikaudella 2016 Helsinki Foodstockin liikevaihto oli 53,2 miljoonaa euroa ja Chalupa-ketjun ravintoloiden myynti 1,04 miljoonaa euroa. Kotipizza Group -konsernin liikevaihto samalla ajanjaksolla oli 66,6 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen EBITDA 6,73 miljoonaa euroa.

Tiedote Kotipizza Group taloustiedottaminen ja yhtiökokous

Tiedote Kotipizza Group taloustiedottaminen ja yhtiökokous