Kotipizza Group Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10§:n mukainen liputusilmoitus

Pörssitiedote 18.5.2017, klo 15.00 (EEST)

Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10§:n mukainen liputusilmoitus

Elementa Management AB on Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5§:n mukaisesti 16.5.2017 ilmoittanut, että sen omistusosuus Kotipizza Group Oyj:n osakepääomasta on 16.5.2017 alittanut viiden (5) prosentin (1/20) rajan.

1. Kohdeyhtiö: Kotipizza Group Oyj

2. Ajankohta, jolloin omistusosuus muuttui: 16.5.2017

3. Tarkka osuus Kotipizza Group Oyj:n osakepääomasta ja äänimäärästä 16.5.2017: Elementa Management AB hallinnoi 265,406 osaketta, jotka edustivat 4,17 % koko osakepääomasta ja yhteenlasketusta äänimäärästä.

4. Osakkeenomistaja: Elementa Management AB

Lisätiedot:

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2016 lopussa 257 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2016 oli 89,9 miljoonaa euroa. Kotipizza Groupin liikevaihto tilikaudella 2016 oli 66,6 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen EBITDA 6,73 miljoonaa euroa.

Kotipizza Group Oyj Liputusilmoitus 18.5.2017

Kotipizza Group Oyj Liputusilmoitus 18.5.2017